سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

لندن: در حالی که برخی از افراد برای پیاده‌روی روی زمین صاف هم دچار مشکل هستند، مردی با قدم زدن روی شیشه‌های خرد شده یک رکورد جهانی به ثبت رساند.

این مرد حدود 10 کیلومتر روی خرده شیشه‌ها راه رفت تا برای کودکان بی‌بضاعت پول جمع کند. گفتنی است این مرد 59ساله حدود 27 ساعت در راه بود تا این مسیر پر خطر را طی کند. از سوی دیگر او هر یک ساعت یک بار برای نوشیدن آب یا یک چرت کوتاه به مدت 5 دقیقه توقف می‌کرد. وی که در کودکی بسیار فقیر بود به خبرنگاران گفت که قصد دارد به هر وسیله ممکن برای کودکانی که شرایط مشابه دوران کودکی او دارند، پول جمع کرده و به آنها کمک کند.

فرود هواپیما در خیابان

کالیفرنیا: به اتمام رسیدن سوخت یک فروند هواپیما پیش از اینکه به فرودگاه برسد، موجب فرود اضطراری آن در یک محل نامتعارف شد. ماجرا از این قرار بود که خلبان این هواپیما خود را آماده فرود در فرودگاه می‌کرد که ناگهان متوجه شد حتی یک قطره سوخت هم در باک هواپیما وجود ندارد.

تنها راهی که برای این خلبان وجود داشت کم کردن ارتفاع و فرود فوری در خیابان به جای باند فرودگاه بود. او تنها توانست با ماموران اداره راهنمایی و رانندگی تماس بگیرد و آنها را در جریان اقدامی که می‌خواهد انجام دهد، قرار دهد.

اما پیش از اینکه ماموران بتوانند خیابان را مسدود کنند، این هواپیما در خیابان فرود آمد و موجب تصادف 3 دستگاه خودرو شد. البته در جریان این سانحه کسی آسیب جسمی ندید اما خودروها تخریب شدند. شرکت بیمه خسارت رانندگان خودرو را خواهد پرداخت.

پدر سر به هوا

فلوریدا: معمولا گلایه همیشگی زنان این است که شوهران آنها نمی‌توانند به خوبی از کودکان نگهداری کنند و با بی‌توجهی، آنها را در معرض خطر قرار می‌دهند. اخیرا نیز اقدام یک پدر 33 ساله این نگرانی را اثبات کرد.

این مرد برای اینکه بتواند به تنهایی و در کمال آرامش غذا بخورد، کودک 6 ماهه‌اش را در خودرو گذاشت و برای اینکه کسی مزاحم این کودک نشود در خودرو را قفل کرد و پنجره‌ها را بالا کشید.

این در حالی بود که او در رستوران، یکی از دوستانش را دید و سرگرم صحبت با او شد و 3 ساعت بعد به سمت خودرو‌اش بازگشت. اما کودک بیچاره بر اثر گرمای زیاد دچار گرمازدگی شده بود و به همین دلیل به بیمارستان انتقال داده شد.

این پدر سر به هوا هم‌اکنون با وثیقه‌ای 10 هزار دلاری از زندان آزاد شده و احتمال دارد حضانت فرزندش را به‌خاطر این بی‌توجهی از دست بدهد.

رکورد دانشجو ماندن

پکن: یک پیرمرد 89 ساله که علاقه وافری به تحصیل در دانشگاه دارد از 24 سال پیش در دانشگاه نزدیک خانه اش مشغول تحصیل است. در واقع وی از سال 1985 میلادی دانشجوی رشته خطاطی و خوشنویسی در دانشگاه محل سکونتش شد.

این پیرمرد به خبرنگاران گفت که همیشه آرزو داشته است خط خوشی داشته باشد و از زمانی که رشته خوشنویسی در دانشگاه شهرش ایجاد شد در این رشته ثبت‌نام کرده است.

این در حالی است که این پیرمرد با پشتکار تا کنون جوایز متعددی در زمینه خوشنویسی دریافت کرده است و قصد دارد همچنان به تحصیل در این زمینه ادامه دهد. باید گفت که در کشور چین نیز همانند بسیاری از کشور های دیگر دوره تحصیل دریک مقطع از دانشگاه 4 یا نهایتا 6 سال است اما این پیرمرد در این زمینه رکوردشکنی کرده و چند برابر یک دانشجوی معمولی در دانشگاه مانده است.

کد خبر 88667

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز